n

2009-06-09
17:01:21

:-)
Precis marielle, det är väl tur någon upptaderar åt mig när jag inte är hemma! nåja, jag kan ju börja med att tala om att det verkligen sög där borta jag skulle ha farit hem för det  var inte ens värt att vara där eller från början var det hyffsat roligt men sen vart det riktigt tråkigt, synd att det började regna en massa hade ingen vidare lust att köra hem i regnet! det var så himla skönt när jag kom hem i morse så jag kunde lägga mig i sängen och sova :-)

kan på samma gång skriva lite om helgen, glömde helt bort att göra det förr i veckan :-)

Fredag : Då gick jag ungefär en timme i skolan, så när jag kom hem började jag göra mig klar inför kvällen och for sedan till marielle satt där en stund tills våran hämtning kom så drog vi till furunäset på fest, efteråt blev det det dörrnäset tror jag det hette :-) och kvällen var väl rätt trevlig .

Lördag : På morgonen/förmiddagen eller vad vi nu ska säga så körde simme och jimmy hem mig! så när jag kom hem tog jag mig en duch och gjorde mig klar.. så blev det att dra mot marielle! sen blev det dörrnäset igen fast på ett annat ställte där :-) och var väl gode trevligt där också! sen mot kvällen drog jag olivia och marielle in till stan för att möta melinda sen dra till enberg där några stycken befann sig, sen var det crusing istan också..när vi drog oss mot stan tappade jag såklart bort marielle och dom¨, så virrade runt litegrand! sen stötte jag på P, så jag åkte lite limousin! sen såg jag jimmy och dom så jag gick och snackade med dom en sväng sen stötte jag på pelle och andre så åkte med dom också, sen körde dom mig till hortlax :-)


här kommer lite bilder från helgen!





Puss!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: