n

2009-06-23
18:45:06

avvisa eller förlåta?

Hej bloggen! :-)

kom just hem från en sväng på stan med melinda och blev faktiskt att köpa lite saker, blev två stycken tunnikor trosor & ett par byxor är nöjd över mina köp iallafall! :] hehe, jag är heelt slut ikroppen efter dagen..det var riktigt jobbigt att måla idag när solen lyste som satan på en blir nog att ta med sig tunnare kläder imorgon. nä nu ska jag ta och göra någon nytta och sen får vi se vad som sker ikväll.



Jag kommer för alltid vara den jag är. Du kan titta på mig med förakt, jag ignorerar dig.Här är jag, love me or hate me.  Vi behöver inte vara så dramatiska. Acceptera mig eller strunta i mig.Jag är den jag är.Och det kommer jag alltid vara.Oavsett vad du tycker om mig.Jämför mig inte med någon annan.Jag kommer alltid vara mig själv.

                                                                            Med stolthet

Kram!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: