n

2009-06-08
23:32:07

http://marrema.blogg.se
weeei, nu är jag och våldgästar igen, eftersom att natalie är så seg på att uppdatera på sin egen blogg så får jag väl ta och göra det åt henne så att det finns någonting nytt att läsa för er läsare någon gång. fast natalie hade ändå inte kunnat blogga idag, för idag har hon varit på skolan, efter det for jag och hon hem till henne och åt och packade hennes saker, efter det drog vi in till stan till mormor en snabbis och efter det for jag och natalie på möte, efter det for natalie till växthuset typ och mötte upp sara för dom skulle till arnemark med klassen och tälta och det, och jag for hem och var social med kalle peter tobbe och jens ett tag, sen kom ante till mig och vi surrade mest sen for han på moppekurs. haha, jaja men nu ska jag inte skriva hela mitt liv hära i natalies blogg.

puss på dig fulunge! ;) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: