n

2009-06-16
16:52:14

Jag är less!!
Hallå, kom hem från jobbet för en stund sen och jag kan säga jag är så less på städa att jag bara vill spy!! för er som inte vet så är jag på storstrand och jobbar iresturangen men man kan tro att jag är städerska där så mycket som jag städat idag, fyfan! plus så ska jag städa mitt rum på en stund sen dra till hortlax och städa blä!!! det ända roliga som varit under dagen var när jag monterade ihop hyllor till barnrummet och så ska jag fortsätta fixa där imorgon så jag hoppas det blir bra :-)

Jag glömde skriva igår tror jag? hur som helst igår när jag slutade drog jag hem till jens..vi gjorde väl inte så värst mycket satt och surrade under tiden kom vi fram till att vi skulle dra till bilbingo i antnäs, så vi ringde och tvingade med oss simon & jimmy..haha dom var nog inte så nöjda att det höll på i cirka tre timmar, jimmy trodde bara det skulle pågå i en timme men ikket ;p ..blev inga vinster iallafall men nära var det! så bättre lycka nästa gång.

Nej nu ska jag skynda mig och städa ihop här! kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: