n

2009-06-20
15:23:53

midsommar!
Hallå, kom hem för en liten stund sen.
kan börja med att säga att midsommar var riktigt trevligt, från början var jag hos linda grillade osv.. sen drog jag och jens vidare till svensbyn & vi gick ända till hortlax från svensbyn tror ni man var nå trött i bena? jo,fyfan! man somnade gott när man kom hem iallafall :-) och på morgonen vaknade jag upp och hade en jävla huvudvärk, blä säger jag bara inte skönt alls!

ikväll har jag inga speciella planer faktiskt hade bara tänkt ta det lungt om jag inte hittar på något roligare, men det återstår att se senare! :-) ..sen är det 4månader för jag & jimmy i dag!:-) -v-

tyvärr kommer inga bilder komma upp från midsommar, hade ingen kamera med mig heller!
kramis!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: