n

2009-06-11
20:16:21

sommarlov imorgon!!

Halloj, kom precis hem från middagen.
jag tycker det var super trevligt och roligt där borta , god mat serverades också :-) och själv kunde jag nästan inte hålla mina tårar inne när lärarna sjöng och talen som hölls ..det känns hemskt att behöva skiljas från sina vänner som är en nära eftersom visa drar till skellefteå / umeå ..vilket jag tycker är skit tråkigt, när man är van att träffa dom nästan dagligen, men jag hoppas dom personerna kommer få det super :-) & att vi ändå kommer hålla kontakten.

Nåja, nu väntar jag bara på att marielle ska höra av sig så jag kan fara förbi hon en sväng och prata lite mer om morgon dagen!! :-)  jag är super taggad inför  morgon dagen så jag hoppas allting kommer bli som vi tänkt /planerat, men det tror jag nog fast folk brukar ju säga '' det blir aldrig som man tänkt sig!'' så det återstår att se imorgon!

Nu vet jag inte om jag kommer blogga mer ikväll, så ni får vänta tills lördag.

föresten jag har sett att antalet läsare har ökat i min blogg, super kul att se :-)

Puss & kram!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: