n

2009-06-30
00:05:19

sover hos marielle inatt!
hej! idag har jag inte gjort  allt för mycket, började med att vakna och fixade mig liten  och sen for jag till stan med marielle och jag fyndade mig faktiskt två par jeans och en bh, ett lyckat köp!
sen for jag och marielle hem till hennes pappa och hämtade fiskespön och gick ner till sjön och fiskade med hennes lillasyster och pappa, jag fick iallafall två fiskar men slängde i dom i vattnet igen eftersom dom var så små. haha marielle fick då inga alls!
Sen for vi till öjebyn och var med melinda tina jens och anton och satt på skolan och kollade på när jens och anton hoppade med mopparna! och nu är jag hos fredrika med dom hära och ska väl snart till marielle och slå på en film eller någonting , blir att sova där inatt eftersom det var så länge sedan nu!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: