n

2009-06-22
22:17:46

svar på frågorna!

förlåt om det tog längre tid än vad jag sa! :-)

lil'marcus  (kuken) om FRÅGESTUND!:
en fråga : vad ska jag fråga? :)

svar : haha, precis vad du vill!

Jeeeens  ([email protected]) om FRÅGESTUND!:

Här får du några frågor du kan få bita i ;P

Varför måste man boka tid hos en synsk?

Svar ; haha, jadu!
Om det blev jordbävning på Mars, vad skulle det då kallas?
Svar : haha, hur ska jag veta de ?;-)

Var kommer barnolja ifrån?
Svar : fett;)

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid ?

svar: knät ?;p
Vad är det konstigaste du hittat i en mataffär?

svar : hmm, jag vet faktiskt inte.. en människa?;>
Förtjänar en riktigt dum fråga ett svar?
svar ; beror väl på hur dum den är!


aLx om FRÅGESTUND!:
Tänker du någonsin på oss, och vad som brukade vara?

svar : jo,det är klart att tanken slagit mig och jag suttit och tänkt på det!

erik walvik om FRÅGESTUND!:
visst är jag fränast?:D
Svar : Haha, givetvis näst efter mig!

Piinky om FRÅGESTUND!:
vill du vara med jag nåndag isommar ;) miss u

Svar : det är väl klart gumman det är bara att du hör av dig eller säger till så styr vi upp något, saknar dig också!

Lill morris  ([email protected]) om FRÅGESTUND!:
vem gillaru :D

Svar : min pojkvän,såklart!

  marremjauuuuu om FRÅGESTUND!:
vad önskar du dig när du fyller år? :)
Svar : hmm,  en utlandsresa med dig ?;-)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: