n

2009-06-09
18:00:48

tidsfördriv,/ blandade frågor.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
använder ingen sån.
Vilken svordom använder du mest?
men helvete.
Äger du en Ipod?
nopes.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
07;15 oftast.

Hur många resväskor äger du?
ingen, lånar av mamma ifall det behövs.

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
nixpix!
Var köper du dina matvaror ifrån?
olika.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
hm, tar nog hellre bild!

Vilken var den senaste filmen du såg?
ehum, om jag nu minns det.. wallander tror jag!

Har någon av dina vänner barn?
jo faktiskt :-)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
biljett till utlandet.
Har någon någonsin kallat dig lat?
haha, många gånger.
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
inte det!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
använder knappt den men sist jag använde
den så var det en skiva med gamla låtar!

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
det bror väl på, för visa dagar är man ju sugen mer på en sak än
den andra men skulle jag vara tvungen att välja så tror jag chokladmjölk!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
absolut!

När var senast någon stötte på dig?
ihelgen senast
Vad åt du till middag?
potatis med fläsksås som sara hade gjort & det var riktigt gott.
Använder du huvtröjor?
Jadå.
Kan du vissla?
jo det är klart.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
nä!
Vem var den senaste som ringde dig?
Melinda
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
det finns det säkert.

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
0911
Tittade du på tecknat när du var liten?
hehe jo, gillar det fortfarande.
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
inte en aning

Hur många syskon har du?
En lillebror! :]

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nä,det tycker jag inte..eller ifall man aldrig träffat människan förut så går jag inte precis fram och börjar snacka
en massa man brukar ju oftast vara blyg från början, men sen släpper det :]
Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen!
Äger du några band-t-shirts?
nä!

När flög du senast?
minns ej!
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
vi har två st bord, vid ett är det 4 och vid det andra 6!

Läser du för skojs skull?
Väldigt sällan
Pratar du några andra språk?
Nä, bara engelska när det behövs.
Diskar du din egen disk?
jo, eller beror på om jag är hemma eller hos killen!

Har du gråtit offentligt?
Ja det har jag.
Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Jag har två stycken tatueringar & en i septum, resten uttaget.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
brukar väl oftast vara så.
Kan du kasta macka?
har aldrig gjort de.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.
Vem har du med på BIOn?
Marielle, osv.
Vem var din favoritlärare?
Ingen.
Vad har du för väder?
Sol & små blåser lite.
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
jo, givetvis!
Har du en blogg?
förmodligen!
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
har inte börjat där ännu, sommarlov först :-.]
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
det har jag inte tänkt på men vi säger..
Snäll,glad osv.
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
haha nä
När sov du senast på golvet?
länge sedan!
Vilken är din favoritdrink?
en kall bira!!
Gillar du din boendesituation?
givetvis
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8 kanske?
Äter du frukost dagligen?
Nej!
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
en del dagar
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?

Vilken är din favoritfrukt?
kiwi kanske.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Aldrig

Tror du på liv på andra planeter?
haha nja!
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
tänker inte nämna namnet här :-]

Tror du att gud är en man eller kvinna?
Tror inte på gud.
Vad var det senaste du åt?
köttbullar med mackaroner.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
motsatta!

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
det vet jag inte.
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
helvetes jävla skit typ.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
njaa, lite tveksamt är höjdrädd.
Sover du på sida, mage eller rygg?
olika
Tycker du om att krama folk?
Javisst!
Äger du en digitalkamera?
Japp
Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
jag skulle säga som det var.

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
vissa gånger kanske.
 
Vad är du allergisk mot?

Pollen, hö ,mögel, kanin och lite katt sen mot något i ketchup!
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
upp till dom
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, faktiskti nte..men det ända jag aldrig kommer äta är häst!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: