n

2009-03-03
18:32:37

Du har gett mig så mycket på senaste.
Hallå, fick mig en rejäl sovmorgon till ca 15;30 & Melinda sov här inatt också! alltid lika mysigt med sällskap så man slipper sova själv! blev rätt sent hos linus igår vi var inte hemma förens 05;00..så nästan direkt vi kom hit somnade vi! och gårdagen var riktigt trevlig! det bestog av kort spel,surr & skoter. ikväll blir det inte alls att göra något speciellt ska vara hemma hela kvällen och se film,är rätt skönt det också ibland!

och mest av allt saknar jag J!
2009-02-20


Varje gång du ser på mig och ler slår mitt hjärta snabbare, varje gång som du är i min närhet så vill jag bara skrika ut mina känslor, varje gång jag är med dig så vill jag aldrig släppa dig, varje gång som du inte är hos mig fäller jag en tår. Varje gång jag tänker på dig formas mina läppar till ett leende utan att jag själv märker det. Du är det finaste som finns, jag har aldrig känt så här för någon annan än just dig. Du är det bästa som hänt mig. Varje gång jag tänker tanken på att förlora dig så rullar tårarna på kinden. Älskar att ligga i sängen och höra dina andetag, älskar att känna att du finns hos mig, älskar att ha dina mjuka trygga armar om mig. Jag älskar dig!

Nu måste jag försöka hitta  programet så jag kan lägga in bilderna har hittat usb kabeln nu, yey!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: