n

2009-03-30
22:26:54

en härlig dag! :-)
Halloj, sitter och väntar på att jimmy ska ringa mig..så medans skriver jag här! varit rätt skönt ute idag fast rätt jobbigt att gå till tjugo i fyra i stort sett varje dag ^ efter skolan drog jag hem och tog mig käk sen drog jag & marielle till djupviken för att ta skotern och köra ut en sväng blev närmare tre timmar vi var ute och linus och jens följde också med på turen, blev att vi drog förbi valls och kikade och måste bara säga att jag såg en som var riktig grym på åka även pt var där och fotade honom.. efter att vi hade varit klart där for vi och hoppade med skotrarna & det gick super!! ;-) och gott skratt fick man sig, jag och marielle flög ju av skotern ett par gånger också när vi var och hoppade men det var för att vi gasade på mer än vad vi gjorde före men flög gjorde vi och kul var det, sen har jag lärt mig att burka lite & dra lite res är en bra början iallafall.. efter isen stötte vi på en snubbe & hans fru och barn som hade en ren irep det är inte ofta man får se det sen fick vi veta att snubben som hade renen bodde i öjebyn om jag inte minns helt fel& så hade dom renen någerst, tror dom hade byggt åt den i förrådet eller vad det nu var surr om! nåja, så har min dag sett ut iallafall! :-) nu är det bara att hålla tummarna på att det är lika bra väder resten av veckan eller iallafall till helgen!

kram!

jimmy! <'3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: