n

2009-03-18
21:47:07

kärleken är livets största glädje men även livets största sorg!

Hej! :-)  .. kom precis hem från marielle,har varit en riktigt härlig dag med super väder nu känner jag verkligen att jag börjar sakna sommar mer och mer som tur är så närmar den sig.. har redan börjat  få sommar känslan! ..drog in till stan efter att jag hade slutat och mötte melinda sandra & marcus alexander så vi gick och kikade omkring litegrann och vi passade på att kika förbi cubus för att säga hej till tina :-) sen drog jag & melinda hem till mig och käkade.. sen körde mamma ner oss till alexander! efter det följde tina med mig till marielle, vi gjorde inte så värst mycket satt & surrade!

som jag skrev i mitt förra inlägg att jag & marielle skulle ta oss en promenad till stan blev ändrat blev att vi följde med hennes mor & david till luleå istället ..vi gick på stan en sväng dära istället & sen blev det rusta osv! ;-) lät mer lockande att fara till luleå. nåja! ska ta och slå igång en film nu! ha det bra,kram på er!


man måste bjuda på sig själv ibland också!


Kommentar:
#1: Anonym

så jävla sexiga vi är på denna bild alltså :D haha älskar er <3

2009-03-19 @ 19:04:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: