n

2009-03-01
21:33:57

lat dag!
Halloj, tog mig alldeles just tid till att städa rummet fast blev bara snabb städning för är helt slut ikroppen orkar knappt röra mig! ..helgen har väl varit helt ok, fredag blev det fest hos melinda blev lagomt med folk och trevligt! sen lördag for jag till tina där hon & melinda var för vi skulle ut och åka skoter en sväng men marcus och dom var så jävulst sega så vi fick vänta super länge på dom men till slut kom dom iallafall vi blev inte så värst länge vi for och grillade högst en timme! själv tyckte jag att vi kunde ha farit tidigare under dagen då det var bra väder ute de är ju då man vill vara ute!! :-) när vi hade grillat klart for vi till tina och gjorde oss klara sen drog vi till simme & drack litegrand med dom..trotts att det varit en del missförstånd & sånt så tycker jag inte att helgen blev misslyckad för det! funderar starkt på om jag ska orka söka reda på min usb kabel så jag kan stopa in nya bilder!

orkar inte skriva mera nu, ska lägga mig och kolla en film strax! hoppas ni haft det bra, kram på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: