n

2009-03-18
22:17:32

sanningen.
Det blev en hel omvändning jag sa att jag inte ville ha dig, intalade mig det att jag skulle gå vidare, leta vidare lite mer än en månad senare, sitter jag i ditt knä du säger att du vill försöka jag kände nog dig inte, för det första jag tänkte på var något annat att du ville att vi skulle försöka att ha intima. efter några kvällar som det skulle ha blivit av, men det hade inte hänt jag ville inte, sa ifrån du accepterade och höll bara om mig du menade inte det fysiska, du ville att vi försöka med ett förhållande jag blev chockad ett tag, visste inte vad jag skulle säga det kom från ingenstans "Vi" var gammalt, något som aldrig skulle hända igen Ändå såg du mig rakt i ögonen och ville att jag skulle säga det du ville höra jag kunde inte säga någonting, jag hade slängt bort mina känslor för dig trodde inte att jag kunde få fram dem igen vi blev avbrutna, vi skulle gå på väg hem, bara utanför dörren, i trapphuset Träffade ni några ni kände, vi stannade jag gick och ställde mig bredvid dig, nuddade din hand med min hand du tog genast tag i den det kändes rätt,  vet inte varför jag gjorde det, det var som om en kraft inuti mig gjorde det åt mig hade inte jag kastat bort alla känslor för dig?

Man lurar sig själv
Jag lurade mig själv

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: