n

2009-05-20
13:20:52

4månader idag älskling! :-)
Sitter just nu med hårfärg i ska alldeles strax tvätta ur det, det var verkligen behövligt att färga håret för hade massa röda fläckar kvar i håret sen jag hade rött hår så får hålla tummarna att det inte kommer vara kvar! :-) ..sen klockan 17;00 ska jag bege mig till kikki och göra min andra tatuering även jimmy ska följa med dit är det väl tänkt att efteråt om det inte blir allt för sent hade jag tänkt hälsa på melinda eftersom hon ville träffa mig före hon drar sig mot stockholm för att hämta en pontiac var meningen att jag skulle följa men tyvärr hade jag inge pengar till det kvar pga tatueringen osv! :/ nåja, det är väl mina planer inför kvällen/dagen ;-) 


Kram och njuut av lovet!


bjuder på en gammal bild!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: