n

2009-05-24
15:39:36

ännu en fördrivs-lista!

tidsfördriv, häng på!


Har du kramat någon?
yes!
Har du hatat någon? jo, and i still do!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon?absolut,till dom jag älskar!
Har du varit kär? aop!
Är du kär nu? jo, det är jag!
I vem? jimmy!

Kan du vissla? jodå, men är väl inte bäst på det!
Äger du en dildo? jag kör på äkta vara.
Äger du en mascara? givetvis.
Äger du mer än 5 olika Foundation/puder produkter? har inte räknat.
Är du fjortis? alla har vi olika åsikter om folk.
Är du bisexuell? nopes.
Har du över 10 bhar på dig just nu? haha nä, en räcker.
Har du någon gång tyckt om någon i din ålder? hm, det har jag säkert!
Kan du köra skoter? självklart.
Kan du leka apa? javisst.
Är du brunett? jodå, men lite rött i!
Är du blond? nä inte just nu men är naturligt blond!
Har du haft snaggat hår? Nej och kommer aldrig ske heller.
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? nästan.
Helt seriöst vad har du på dig för underkläder? bh och trosor.
Vet du vad oral/anal sex är? Japp.

Senaste?
Vem fick du sms av senast? tina johansson
Vem skickade du sms till senast? inge pengar på telefon!
Vem ringde dig senast? jimmy
Vem pussade du senast? jimmy
Vem kramade du senast? jimmy
Vad drack du senast? jucie / fanta
Vem var din senaste KK? top secret.
När däckade du senast? haha, minns ej!

Första bästa kompis: Marie holmberg.
Första bil: det får vi se!
Första kärlek: christoffer granberg
Första husdjur: minns ej!
Första semester: minns ej, men utlandet var det!
Första köpta skiva: no idea!
Första piercing: öronen
Första konsert: daniel lindström,haha!

Sista filmen du såg: you me and dupree!
Sista ringda telefonsamtal: ingen aning!
Sista bubbelbadet: -
Sista spelade cd: lyssnar på datorn.
Sista kyss: jimmy
Sista gången du grät: var nog ett tag sen.

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej? ;>
Blivit arresterad? nej, faktiskt inte!
Blivit kär vid första ögonkastet? inte vad jag minns.
Fått ditt hjärta krossat?: jope.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? inte vad jag minns! 
Haft ett one night stand? jo.
Busringt till nån? många gåner!

Kommentar:
#1: marre

haha, jag fyndar mig alltid lite roliga tidsfördriv listor, alltid lika roligt & dagen efter har du likadan lista om mig , alltid! haha

2009-05-24 @ 15:45:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: