n

2009-05-29
04:41:19

blogg night!
hej, marielle är hära och bloggar ännu en gång inatt, har blivit bloggkåt typ! ;o helt sjukt. har typ bloggat och lagt in bilder som satan på min egen blogg, men det spelar ingen roll!

Natalie ligger i sin säng och håller på att smsa och så från min telefon, och hon har inte världen '' happyface'' heller! haha xD men skitsamma, vi har suttit hära och nött eminem - we made you , den är faktiskt riktigt bra då man hört den några gånger, dom 1-2 första gångerna man lyssnar på låten är den inte alls så bra, men då man väl får in låten i skallen så är den helt okej faktiskt!

Natalie vet inte om att jag bloggar från hennes blogg nu, synd va gumman att jag kan ditt lösenord och du mitt? ;) haha, så kan det gå då marris är i farten! :D Vi har iallafall planerat att det blir kirunafestivalen i år, fyfan så kul det ska vara! ;O & nyss var det natalie som hade världens hicka, men den har tydligen smittats över till mig. men skitsamma! nu lägger jag inte någon bild för att göra natalies blogg lite mer rolig att läsa, pussss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: