n

2009-05-18
21:20:47

Everlast-White Trash Beautiful

Hej! :-) blev inge solning med marielle för när jag väl kom dit så hade hon somnat så jag väckte henne och undrade om hon skulle kliva upp och det skulle hon, men självklart hann bara vända mig om så somnade hon om igen så jag satt mig vid datorn ett bra tag sen gick det nästan inte att få liv i henne igen så jag drog till marie en sväng sen for vi och pantade efteråt for vi och tog oss en mjukglass på preem! ;-] och sen drog jag hem och ringde melinda, så kom hon hit! sen gick vi till anton så blev de att dra och grilla, så min dag har varit bra iallafall! :-) nu hoppas jag bara att vädret ska vara lika bra imorgon för har lovat att hjälpa morfar att tvätta ruttorna med han & äta gott, kanske inte världens roligaste men klart man ställer upp, han beställde även en tunnika till mig idag! nåja, nu ska jag ringa jimmy och höra om han skulle komma hit och ge mig sällskap inatt!



mange ; Natalie, jag har märkt en sak.
Jag ; vadå?
´Mange; du frågar ganska mycket, haha!
jag; frågar man ej mycket så får man inget veta heller! ;> haha

och ja, jag kan vara ganska frågsam av mig ibland!;p






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: