n

2009-05-29
00:42:07

grattis emil 29år
tjenna! ;D http://marrema.blogg.se är här och bloggar, åter igen efter att bra uppehåll här på natalies blogg! å he jär naaajs som satan! :D

idag har inte natalie gjort värst mycket, varit på skolan och sedan jobbat med att måla massa grejjor , och hon är bruuun som en neger efter målarfärgen! =D efter det kom hon till mig och åt godis och kollade tv, sen for hon hem och skulle egentligen duscha och sen komma tillbaka till mig, men istället somnade hon men så bra som jag är lyckades jag väcka henne med att bara ringa en gång och började prata om mat med henne, och fort som fan var hon hemma hos mig och åt från sunes med mig, efter det for vi och tankade och sedan till hortlax och hämtade cigg, och efter det for vi till emil och grattade honom som fyller 29år idag, grattis emil! :) efter det for vi hem till mig och hämtade min moped och laddare och sedan hem till natalie, och nu sitter vi hära och pratar med jimmy och melinda på msn och planerar helgen lite smått! nu får vi höras lite senare eller så imorgon, puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: