n

2009-05-24
19:23:06

jimmy, jag älskar dig!
Allt kan inte alltid vara bra ,allt kan inte alltid vara perfekt men om man älskar någon så mycket som jag älskar dig gör man inte slut i första hand jag kämpar för att det alltid ska vara du och jag! Vi har haft en underbar tid med varandra och de underbara tiderna vill jag ska fortsätta jag kan inte leva utan dig du är viktigare än luft för mig.


Älskling
Vet du om att du gjort mitt liv lättare på minst tusen olika sätt du tog emot mig då jag höll på att falla jag kände mig så trygg och bekväm med dig det gör jag än och det vet alla du lyckades bygga upp mitt självförtroende igen det som hade rasat ihop du finns alltid där,hela mitt liv kändes livlöst och tömt men så träffades vi och jag insåg att det var en verklighet
det var ingenting jag drömt du existerade du var en person du fanns där du var den som kunde övervinna ondskan
du var den som sopade undan alla mina besvär från att vara en tjej som levde med sitt svarta och tomma sinne till någon som kunde öppna sin port till någon som kunde låta hjärtat dunka därinne vet du om att mitt hjärta började att dunka för dig du trasslade upp knuten i mitt hjärta allting kunde till slut lösa sig,döden var väldigt frestande för mig
fram tills jag insåg att jag ville leva för dig jag kan inte sitta här och skriva med ord hur mycket du gjort för mig
jag kan inte sitta här och skriva med ord, hur mycket du betyder skulle jag fortsätta så här
så hade hela mitt liv gått åt till att skriva hur otroligt mycket jag värderar dig som person

Så därför kan jag bara kortfattat beskriva att jag älskar dig jimmy .


vet du att minsta lilla detalj du gör

Betyder mer än allt i världen för mig!


Kommentar:
#1: marre

du måste ju skriva ett lika långt inlägg om mig som du gjorde om jimmy! ;) hahaha

2009-05-27 @ 16:11:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: