n

2009-05-10
21:08:24

sean kingston - kingston
Hallå, har precis städat klart nu väntar jag bara på att jimmy ska komma hem igen funderar på göra nå käk på en liten stund också! :-) .. kan börja med att berätta om helgen, mén orkar inte skriva så mycket är helt slut så gör det kortfattat.

fredag : Då var vi bara några stycken som satt här och grillade spelade kort och drack öl, fast jag var nykter men var lika trevligt för det, fröken markström kom också på besök alltid lika roligt att träffa henne eftersom vi knappt umgås längre! :-)

lördag : då gjorde jag faktiskt ingenting speciellt under dagen var vi med hurtig och walle ett tag, sen var jag förbi pappa en sväng & hämtade pengar för att köpa nautilus kort till linda, sen fick jag även veta att han köpte skotern till mig som jag körde i gråträsk som jag så gärna ville ha fast delar den även med min lillebror, tack pappa! ..sen var jag & jimmy och hyrde film osv, så blev en riktigt lugn & mysig kväll! :-)

söndag : vaknade kring halv två tiden så jag & jimmy drog till preem där hurtig och walle var så for vi till walle och var där sen har vi varit på lite olika ställen & kikat, sen fick hurtig köra hit mig så jag fick ducha, så for hurtig och jimmy till hemningsmark för att fixa något så jag väntade här och städade istället! :-) ..


Sen har melinda och tina kommit hem från norge idag, om ni läser det här så kunde jag inte svara på smset för har inge pengar på telefon kvar ni får ringa mig sen ikväll! :)

hoppas alla haft en riktigt bra helg, kram!

Kommentar:
#1: marre

nu får vi faktiskt börja vara med varandra någon gång, också får vi sova med varandra någon gång! ;P för du är nästan bara med jimmy nu för tiden, känns nästan som du glömt bort mig lite då vi aldrig är med varandra ensammma eller någonting ländre! .. btw, ska jag fråga om robin vill köpa dom? och ifall ni inte hittar någon som vill köpa dom så kan jag gärna ta dom gratis & ge robin i present ! =D

2009-05-10 @ 21:25:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: