n

2009-05-24
15:48:50

söndag.
Hej :-) blä, så trött jag är!! funderar på gå och lägga mig framför tvn igen känner mig så fruktansvärt lat idag.. egentligen orkar jag inte skriva så jätte mycket idag men kan skriva lite kort om helgen! :-)

fredag ; mot kvällen drog jag in till öjebyn och umgicks med några stycken, grillade & surra ..trevligt var det iallafall! senare fick jag hämtning utav tore som körde mig till lillpite till bejje där tina och dom befann sig så blev där ett tag sen fick tore köra hem mig till jimmy igen :-) trevligt var det iallafall!

lördag; så mådde jag inte så värst bra så gick inte upp förens halv 5ungefär, sen kring sex tiden kanske hämtade mellis upp mig här så for jag hem till henne och gjorde mig klar sen cyklade vi in till stan till någon fest ..och det roliga med att vara nykter på fester är att se när andra gör bort sig totalt, haha! .. sen började jag dra mig mot hortlax igen, så blev att jag & mellis cyklade hem också!

sen måste jag säga att vi träffade grymt roliga boden bor också, dom var som dum dummare & dummast, man fick sig verkligen ett gott skratt åt dom!

har inte så mycket mer att skriva, plus så har jag ingen större lust till det just nu får ta och skriva bättre imorgon! men hoppas ni haft en bra helg iallafall, kramis!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: