n

2009-05-18
16:29:29

stråålande sol!
Halloj, nu märks det verkligen att sommaren snart är här så himlans skönt har riktigt längtat!! ;-) sitter just nu och  väntar på att maten ska bli klar så medans ska jag sitta ute & sola som jag gjort istort sett hela dagen.. jag peter & anton tog oss en pratstund & solning idag under hålet och riktigt skönt var de, det som var mindre uppskattat var alla humlor,gettingar osv.. blä, dom gillar jag verkligen inte! senare hade jag tänkt fara förbi morfar en snabbis sen blir det nog att dra sig till marielle för hon ville att jag skulle komma förbi och sola med henne så blir nog att jag gör det, sen har vi även pratat om att ta oss ett dopp på hamenviken vilket blir första doppet för mig och jag som är en badkruka får väl se hur det går! ;p så kommer mina dag ungefär se ut iallafall!

kan ju berätta lite om helgen också eftersom jag aldrig skrev något då! :)

fredag blev det att jag drog till marielle nästan direkt jag slutade och gjorde mig klar där, för jag marielle hennes mamma david samt jens & hans familj skulle ha grillkväll med kubb osv,vilket inte blev som vi hade tänkt oss eftersom det blev att massa annat folk kom också så jag marielle pelle daniel drog till hortlax för att grilla med några stycken och blev inte där mer än 5minuter så drog vi till gårdshuset och satt där istället, sen kom melinda och david dit också.. :-) så kvällen var väl helt ok!

lördag fyllde tiffe 20år så jag & melinda for till stockbäcken där dom befann sig, fast vi kom inte dit förens kring åtta kanske? för under dagen var jag inte taggad alls så drog med mig marielle till sunes för att käka sen for vi förbi hos patrik & ullis där mamma och dom var för att se vad dom gjorde, sen drog jag till M en stund och sen hem igen för att göra mig klar, sen kom mellis dit! sen drog vi till stockbäcken när skjutsen kom, och själv tycker jag kvällen var riktigt lyckad ändå bra & trevligt folk där!

nä nu ska jag dra ut :-) ha det bra, kram på er.

btw, onsdag klockan 17;00 har jag tid för en ny tatuering!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: