n

2009-05-08
12:22:20

tidsfördriv för ingenting.
Du är kär nu - yes!
Du har sårat nån så de börjat gråta - har väl hänt.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ett antal gånger
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nä!
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nä!
Du har haft ett förhållande som varade över två år - inte det.


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - jo
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - jo, tyvärr
Jag har smygit ut utan lov - jo, då jag var mindre säkert.
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - jo!
jag har en hemlighet som ingen vet - jajamen!
Jag har fuskat i ett spel - absolut!
Jag har struntat i ett prov - yesbox.


DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - massvis med gånger.
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden-  aop!
Jag kan inte svälja piller -jo det kan,
Jag har tagit mediciner mot depression - nix!
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ohja!
Jag har vaknat gråtande - jo har hänt.
jag har somnat gråtande - flera gånger.


DÖDEN
Jag hatar begravningar - jag varken hatar eller älskar det.
Jag har sett någon dö - nej,som tur är!
Någon nära till mig har försökt begå självmord - jo,tyvärr!
Någon nära till mig har begått självmord - inte självmord!

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - har nog hänt.
Jag har sett en fallande stjärna - jo,en gång vad jag minns.
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - yesbox.
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - jag tycker inte om hissar.
Har sparkat en kille mellan benen - aboslut.
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej, men det vore en upplevelse.
Har lekt sanning eller konsekvens -  yes!
Druckit en hel liter mjölk på en timme - nä, för dricker knappt mjölk..
Jag har medverkat i en teater -aldrig.
Har träffat någon från internet i det verkliga livet -  det har jag säkert.
Du har fångat en snöflinga med tungan -då jag var mindre.
Jag har suttit på ett tak på natten - aop
Jag har aprillat någon - haha, flera gånger.
Jag har åkt taxi - flera gånger,haha
Jag har ätit sushi - aldrig och kommer aldrig att ske, hatar fisk!!
Jag har åkt snowboard - jo, men bäst är man väl inte på åka!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: