n

2009-05-22
12:50:55

tralala! ;-]
Godmorgon, vaknade nästan just och riktigt skönt har det varit att få ha sovit ut ordentligt :-) jag funderar på att dra hem och byta kläder & göra mig klar sen dra in till stan en sväng och köpa det jag skulle försöker även dra med jens dit så jag slipper gå själv för är ju alltid trevlgit med sällskap så får väl se vad han säger om det! :-) ikväll har jag inga speciella planer faktiskt! nåja, kan skriva lite om gårdagen också..

då var jag jimmy hurtig simme & åsnan iväg och fiskade i ålund ett par timmar och jag kan säga att det nappade inte en ända gång för mig så det var inte alls lika roligt då, fast hade nappat för åsnan och sen hade den lossnat! så nästa gång jag ska fiska tänker jag inte fara dit iallafall! :-)



ni kan även kolla min nya tatuering på www.frallanlotta.blogspot.com och andras tatueringar som hon gjort! :-)
och jag är faktiskt riktigt nöjd med den, det är fotlänken med korset som är mitt!

Kommentar:
#1: marrema

din tatuering blev grymt nice! ;)

2009-05-22 @ 18:47:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: