n

2009-11-02
22:07:18

bara för det är så..

ela /- dagen började med skola klockan 12;50 hade bara en lektion så efter första drog jag direkt in till stan och mötte upp mamma och pappa för att ta en fika före mötet skulle börja, och jag kan säga att det var så jävulst drygt där och jag blev bara arg på den där kärringen, hoff.. sen när det äntligen var klart gick vi ner till strömgården och gjorde p-prov .. sen skyndade jag mig hem och böt om till stallkläderna sen hämtade vi upp caroline sen bar det av till stallet var rätt skönt ute fastän det blåste nå jävulst där ett tag.. när vi vart klar där drog jag vidare till anton och tog en rök och surrade med dom som var där.. nä nu orkar jag inte skriva ska kolla till maten om det är klart =) godnatt.





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: