n

2009-11-05
09:40:01

det snöar!! :D
hallå sitter just nu idatasalen och väntar på att rasten ska ta slut och på att olivias lektion ska sluta :)  - iallafall så blev det att jag gick till marielle igår och väckte henne så vi kunde göra håret på henne! sen blev det tv tittande sen klockan 11 skulle det vara strömavbrott i ena delen utav öjebyn och det första jag sa innan jag gick var att '' det kommer säkert bli svart när jag går'' .. och vad tror ni händer? jo, precis när jag ringer för att surra med caroline itelefon så slåss alla gatlampor av och i lägenheter, och jag är mörkrädd! hoff, men tur det inte blev något hos oss :) hehe! .. idag är det prat om att jag och sandra ska fara och släppa ut hundarna en sväng så ska ring hon sen! :-] men annars är det nog inget speciellt.

nä, nu vet jag inte vad jag ska skriva kanske ta sig en rök före lektion börjar om.. kramhej!

Kommentar:
#1: Malin

SV: Idag ska jag bara ta det lungt, ut och äta med min sambo senare ^^

2009-11-05 @ 10:30:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: