n

2009-11-10
15:44:04

Du är duktig på att ljuga,men dålig på att tala sanning.
Vad hände med tiden då man bara sa förlåt och man gick vidare? man saknar den tiden.nu blir man sårad, om och om igen..är det så det ska vara? folk säger att det blir bättre,blir det verkligen det? det finns något i mig, som får mig att fortsätta kämpa ändå något litet hopp, som säger åt mig att fortsätta jag tror på allvar, att det kommer en dag.. en dag då man blir lycklig.det går upp och ner, det går inte att förneka man blir älskad och man älskar, hatad och hatar. Men man tar plats på ett ställe, där man hör hemma.och jag vet, att jag kommer till den platsen någon dag.jag tänker hoppas, fortsätta tro. För den dagen, ja den kommer.





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: