n

2009-11-04
17:48:33

*
Hej, nu har jag iallafall varit och gjort bort sprutan mot svin influensan så då slipper man gå omkring och tro att man ska ha det, skönt. dagen har gått jäävligt segt börja med möte direkt på morgonen som varade lite mer än en timme så ska tillbaka om två veckor igen, efteråt for jag mamma & pappa iväg och gjorde en ny synkoll för lämpen till mig.. sen blev det dra till äljest och käka :) blev övermätt om det finns något som heter så?;) haha! fick skjuts tillbaka till skolan när vi var klara med det vi skulle! och ikväll är det väl tänkt att jag ska göra marielles hår men som VANLIGT sover hon nog för får inte tag på henne, typikst hon!! .. jag hade tänkt städa mitt rum idag också men som tur är slapp jag det för mamma hade hunnit städa det! nåja, sen har det inte hänt så mycket mer :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: