n

2009-11-10
08:56:13

för jag har tråkigt och skolan suger! :)

Har du:
Någon som förstår dig?
- jo, tur nog! :-)
Någon som du saknar? - yes, det har jag!
Någon som du hatar? - ohja,
Vem kramade dig senast? - ehm, jag minns inte.
Vem pussade dig senast? - Hemlis! ;-]
Vem ringde dig senast? - olivia
Vem ringde du senast? - rickard, tror jag.
Vem smsade du senast? - marcus
Vem smsade dig senast? - marcus
Vem var hemma hos dig senast? - pappa imorse.
Vem var du hemma hos senast? - lasergame
Har du några kärleksproblem? - nä, inte längre.
Har du pratat med någon idag? - jadå!
Har du gråtit idag? - nä! :)
Har du skrattat idag? - nä, inte än.. men igår kunde jag inte sluta skratta åt marielle!

Jag:
Är singel? - he är jag.
Svär ofta? - nja, ganska.
Sjunger i duschen? - har väl hänt.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - redan gjort, när man var yngre.
Skrattar åt dina egna skämt? - haha, jo flera gånger.
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? - yes, det skulle jag nog.

Har du:
piercingar? - septum, resten uttaget.
Syskon? -  en lillebror.
Jobb? - nixpix.
För många vänner? - man kan inte ha för många.
Rymt hemifrån? - jo!
Färgat håret? - många gånger.
Bra självförtroende? - njae.
Sagt "jag älskar dig" till någon? - javisst, flera gånger.
Varit kär? - ja.
Gjort något olagligt? - jepp.
Somnat i skolan? - jo
brutit ett ben? - jo en gång.
Tappat bort mig i min hemstad? - det har jag säkert.
Sett en fallande stjärna och önskat? - jo, jag tror det?
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - jepp :/
Smygit ut utan lov? - hehe ah!
En hemlighet som ingen annan vet? - Jo :]
Sovit en hel dag? - haha, gör jag ofta.
Somnat gråtande? - ja har hänt.
Blivit generad inför folk? - säkert!
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - nja!
Ätit musslor? - usch nä.
Varit på en festival? - yes.
Stått på scen? - små stjärnorna i badhusparken med marien är vi var små! vi kom 3;a.
Blivit kallad player? - inte det.
Färgat ditt hår svart? - ah :)

Vad:
Längtar du till mest just nu? - julklappar & skoter körning.
vad ska du göra i helgen? - stallet sen får vi se vad som sker!
Har du för kläder på dig? - mjukis
Gjorde du igår? - stallet & strömgården.
Vad ska du göra i sommar? - så långt har jag inte hunnit planera vintern har ju just börjat :D
Vad åt du senast? - en macka och juice.
Har du för mobil? - sony ericsson
Vad köpte du senast? - cigg/tuggtobak kanske?

Vem:
Slog du senast? - rebecca typ.
Vem pratade du i telefon med senast? - olivia!
Tycker du om? - hästen ( santos )
Älskar du? - några få personer!
Skulle du kunna göra allt för? - hm, svår fråga.. jag vet faktiskt inte!
Var du med senast av det motsatta könet? - erik,rickard?
Kan du lita på mest? - marielle.
Vet mest om dig? -  marielle & morfar.
Sov du tillsammans med senast? - marielle.

Allmänt:
Har du pussat en groda? - marielle är en, haha!
Kan du hjula? - nä ;b
Biter du på naglarna? - inte det!
Är du EMO? - nopes.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - vad skulle jag inte göra då?
Vågar du hoppa fallskärm? - nä, höjdrädd.
Är du hungrig? - nädå, inte det :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: