n

2009-11-20
09:45:38

h3h33
sitter just nu på svenskan blev precis klart med allt så har inget att göra nu! :) - kan ju berätta lite om gårdagen!-
efter skolan drog jag som jag sa ner till pappas jobb och bakade kladdkaka och gjorde kött och pommes till mig o caroline, sen satt vi bara och surrade.. blir att bada på söndag istället och då är det carro som gör maten så hoppas hon gör något gott :) .. när jag hade varit där gick jag hem en sväng satt mig vid datorn och sen ringde jag marielle och surrade med henne och det blev att hon kom o mötte mig! .. nåja, idag blir stallet och sen blir det umgås med några.


carolines mamma : ska ni bada tillsammans?^o)
carro: jo.
carolines mamma : är ni perversa eller nå?
så var det tyst en stund ..
jag: men vi har ju iallafall trosor på oss och bh! haha.
carolines mamma ; ni är jur snuskiga!
lät så kul när hon sa det..

sen när jag var nere på jobbet så sa jag till pappa att min kladdkaka blev sne osv!
så säger han ; men så blir det ju alltid när du bakar.
jag: vadå? mobbar du miin bakning eller? ;]
sen går han bara iväg tyst.. haha!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: