n

2009-11-23
17:16:57

helgen + bilder ( lägger inte in alla, resten kommer vara på pixbox och facebook!

Hallå! .. har inte hunnit skriva något ihelgen för har inte haft tillgång till nån dator så kan berätta lite nu :)men orkar inte skriva så mycket är inte alls så sugen på det!
fredag : då drog jag till stallet nästan direkt efter skolan blev inte där så länge alls var så mörkt och tråkigt väder att rida i, sen när jag kom hem gjorde jag mig klar och drog vidare till M, sen satt vi bara några stycken hos J!

lördag : sov till ca 17;30 så fick panik när jag vaknade skyndade mig upp och tog en duch och gjorde mig klar inför kvällen sen kirrade jag skjuts till stan för att göra några ärenden! .. sen bar det av till motorgården på 20årsfest för mattias & fredde! var riktigt trevligt :) .. sen var vi och gled lite bil och käkade på max sen blev det att fara o sova :D

söndag : bjöd caroline mig på käk, sen somnade jag i hennes säng rätt länge och under tiden hade hon hunnit baka och allt, så när jag vaknade till gick jag och fikade sen for jag hem och sov igen :)





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: