n

2009-11-16
16:40:36

höhö
Halloj - kom precis hem från skolan och kan säga att det varit den mest långaste och tråkigaste dagen .. var med OP programet idag och kollade ifall jag ska söka det till nästa år osv.. och jag vet redan nu att jag inte tänker göra det jag kommer aldrig orka plugga mycket så är nog inget för mig då! och vet inte vad jag ska gå annars för tror inte jag vill gå kvar på handels heller..vad ska det bli av mig? inget.. eller har nån kanske 150tusen till mig så jag kan fara ner till haparanda i 9månader och göra en privat utbildning till frisör/make up artist! nåja, när jag kom in i mitt rum idag så såg jag att mamma hade möblerat om i mitt rum så känns lite konstigt nu .. huh! - plus så måste jag göra om mitt hål i kinden tog nämligen ut det eftersom staven var alldeles för liten så måste få tag i en som är längre :-] jaja, ska göra mig klar för stallet nu!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: