n

2009-11-27
15:01:13

höhö
måste ju fördriva tiden med nånting medans jag väntar på att få fara till stallet :) 

DU VILL:

Bli känd -  beror väl på..
Vara blond - nja!
Inte vara ensam - sällskap är alltid bäst!
Festa - ohja, det säger man väl aldrig nej till?
Vara singel -  kan vara skönt ibland det också.
Vara med i tv - nä, beror på vad i tv.
Flytta hemifrån - jo, mer än gärna.
Bli modell - vet it.

DU HAR:

Ramlat av en stol när den stått stilla - det har jag säkert!
Andvänt urringade linnen - jodå
Däckat - haha, ohja.
Spytt ofentligt - jo ibyske när jag var bakis som fan och var tvungen att ställa mig mitt bland allt folk!
Ramlat i en trappa - kan ha hänt.
Blivit hysterisk när du tappat en nagel eller ögonfrans -varför skulle jag?
Gått runt med en t- shirt som det står "SLITZ" på - haha yes, jag & pierre fick en varsin slitz tröja av hans kusin!
Haft sex med flera samtidigt - haha..nädå.
Andvänt ord som du själv inte kan förklara - jo det har jag säkert.
Hånglat med mer än 3 pers på en kväll - kan nog ha hänt!
Haft rosa nagellack - oh no.
Fått IG på ett prov - flera.
Skrattat tills någon har blivit irriterad - Haha, garanterat
Överdrivet mkt läppglans ibland - nej, tror inte det.
Blivit utskälld av en lärare - hum, flera gånger ;>
Rökt - är rökare.
Stringtrosor - aop!
Piercing i naveln - Nej, uttaget
Piercing i ansiktet - Jo, septum!
Kallat någon annan för ex. fjortis, bitch, slyna osv.. - ett x antal gånger.
Varit med barn -  nopes.
Gråtit för att få uppmärksamhet - icket
En liten hund - en liten,stor och mellan.
Bedömt någon efter utseendet - jag tror inte det.
Tappat bort väldigt mkt saker - är rätt duktig på det.
Bitchslapat nån -  jopes.
Mycket mascara - förr iallafall.
Skolkat - Ja.
Varit otrogen - tyvärr så har jag det.
löshår - jo det har jag.
Brun-utan-sol - nä, man blir ju bara fläckig.
Solat topless - tror inte det.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: