n

2009-11-07
19:22:25

jag försöker radera dig från min fantasi! / jag behöver inte dig, bryr mig inte hur du har det!

jag älskar dig, jag hatar dig, jag saknar dig! det du gjorde mot mig känns!

ett förhållande som dog var kanske bäst för oss två-  är trött på kärleken, är trött på känslan, och trött på bli sviken och ensam .. jag hatar dig som fan hoppas vi aldrig mer ses så nästa gång du ser mig titta på sidan och gå vidare .. jag drar nu ett streck över tiden som gått, du ska veta att jag mår bra nu.

har redan glömt dig .. har startat nytt kapitel utan dig i mitt liv!

 


Kommentarer:
#1: marre

de är för att jag är en linslus ;)

2009-11-08 @ 22:22:32
#2: Angelica

Visst är det skönt när man inser att man kan leva utan dom, när man inser att man behöver inte dom i ens liv för att överleva, utan att man klarar sig så bra på egen hand! :)

2009-11-09 @ 16:20:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: