n

2009-11-05
16:35:01

Jo, jag har tråkigt!

PERSONLIGHET - JAG ÄR:

Smart:
alltid
Långsam: jo,när jag känner för det.
Stressad: oftast
Tålmodig: inte det minsta!
Djup: haha, vet it.
Öppen: gode så.
Ärlig: yesbox.
Positiv: inte alltid.
Rolig: oohja.
Ansvarsfull: nja, beror på!

VÄNSKAP - JAG HAR:
Svikit en kompis: har nog hänt.
Förlorat en bästa vän: nä, inte vad jag kan komma på!
Sagt att jag älskar en kompis: flera gånger.
Sovit med en killkompis: jo, det har jag!
Sovit med en tjejkompis: givetvis.
Pussat en av samma kön: he har jag.
Slagit en kompis: jag och marielle slåss dag ut o dag in;)
En kompis som vet allt: ja :-) marielle.
Berättat hemligheter: ja, för min bästa vän?

KÄRLEK - JAG HAR:
Blivit sårad: det har jag! :/
Haft stadigt förhållande: det tror jag.
Krossat någons hjärta: det har jag säkert.
Gett någon ditt hjärta: nä inte nu!
"Playat": haha nej?
Sagt att jag älskar någon och menat det: ja!!
Sagt att jag älskar någon och ljugit om det: vet ej ;s
Varit otrogen: jo!

FAVORITER:
Låt just nu: kymani marley - warrios
Pryl: sängen
Film: tretton
Bok: blodssystrar
Lärare i skolan: min mentor.
Plats: nån annanstans.
Frukt: äpple.

ÖVRIGT - JAG HAR:
Sytt: jo.
Opererat mig: när jag var bebis.
Cyklat omkull: haha ohja, har hänt!
Sjungit i duschen: ibland.
Hoppat bungyjump: skulle aldrig falla mig in
Fobi för något: men självklart
Sett någon dö: icket 
Varit på begravning: 1.
Sagt att jag hatar någon: flera gånger.

LIVET:
Svart eller vitt: svart
Rött eller blått: rött
Skriva eller tala: beror på.
Vatten eller cola: cola
Nagelbitare: njae.
Mobil eller mp3: mobil
Snygg eller charmig: båda :D
Lösgodis eller choklad: lösgodis.
Frukt eller grönsaker: båda
Film eller serie: båda
Festa eller softa: festa
Sommar eller vinter: båda
Fredag eller lördag: fredag
Ljus eller lampa: (s)lampa
Kärlek eller vänskap: båda
Bio eller hemmakväll: bio

HAR DU:
Snattat mer än 3 ggr: Hemlis!
Tagit pengar av dina föräldrar: det har jag.
Gjort illa dig själv med flit för att få ha snygga plåster?: haha nej
Tyckt att en lärare är het: jo, en vikarie.
Tagit nakenbilder: men ni ska bara veta!
Kysst någon: ehm, jo.
Skänkt pengar till behövande, hur mycket? : inte det.
Hjälpt någon som har druckit: jadå
Skullcandy hörlurar: nej!

BRUKAR DU:
Skolka:
njä.
Kolla på sexprogram, vilka: räknas fråga olle?;)
Spana in dom av ditt eget kön: haha,nä!
Lyssna på samma låt 36645 ggr: haha japp
Bli röd som en tomat när du blir generad: inte vet jag.
Ljuga varje dag: nä,inte det.
Sminka dig mycket: nä,bryr mig inte så hårt.
Spela extra hög musik för att störa andra: ibland
Bli kåt av massage: nej,haha
Lyssna på hiphop: en del.

VÄLJ:
Dator eller tv: båda jsälvklart
Kompisar eller flick/pojkvän: båda
Falukorv eller grillkorv: falukörv
En kompis som är rolig men dum eller en som är snäll men tråkig: rolig o dum
Sexnoveller eller porrfilmer: sexnoveller

HUR:
Bra är du i skolan på en skala 1-10: 10, vad annars ?;)
Flirtar du: jadu, det har jag inte tänkt på? 
Många ggr har du färgat håret: alldeles för många.
Dricker du te (mjölk, socker): tycker inte om te så mycket.
Länge sover du på natten: nattmänniska :D

VEM:
Köper dina underkläder: men förmodligen jag själv
Stör du dig mest på i din omgivning: finns många.
Tog på dig sist: öh, hunden?:D
Tyckte du synd om senast: marie när hon ramlade inför alla,haha!
Fick du en kram av senast: olivia :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: