n

2009-11-26
17:30:15

låtsas inte att du ångrar dig!
Hallå.. kom alldeles precis hem från en sväng på stan med farmor! blev ingen skolan för min del idag råkade försova mig till klockan 2 & då hade jag redan slutat så.. men då kom iallafall hon och hämtade upp mig så vi for och böt bil på bilaffären? efteråt mötte vi upp pappa och lillebror & tog en fika och surra! sen drog vi vidare in till stan och kikade runt fick mig en ny ögonskugga och ögonbrynspenna skulle även köpa stay upps & det som hör till men bh;n var på tok för liten så ska kolla vidare sen! .. blä, vad man hittar mycket saker när man inte har pengar! .. kanske blir stan en sväng till ikväll eftersom det är har öppet till 20:00 ikväll!

sen började jag tänka på en sak jag har ju blivit jävulst dålig på skriva här och sen har jag nästan inget att skriva längre! .. vill ju inte förlora mina läsare ;) så ni får säga till ifall jag ska börja skriva om något speciellt eller nå!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: