n

2009-11-01
22:44:27

tidsfördriv /- :]

1. Vad är klockan just nu? 22; 35
2. Vad lyssnar du på för låt just nu? afasi& filthy - jag kunde inte bry mig mindre.
3. Vad har du för underkläder på dig? bh&trosor?
4. Vad har du för mobil? sony ericsson
5. Hur mycket pengar har du? jag vet inte, 60kr kvar? haha
6. Har du något jobb? nej, inte just nu.
7. Vad har du för färg på din tandborste? rosa/vit
8. Vem saknar du? hm, ingen just nu!
9. Har du några komplex? jo, det har jag!
10. Vad vill du bli när du blir stor?  tecken språks tolk.. och rik.

11. Vilka låtar vill du ska spelas på din begravning
? jag vet inte, kymani marley- warrios kanske.
12. Hårfärg? brunt

13. Vad skulle du kunna döda för nu? kärlek
14. Vad har du gjort i helgen? fest!  
15. Smycken du har på dig? ingenting
16. Vem vet mest om dig? marielle.
17. Vad är du rädd för? att bli ensam
18. Brukar du ha otur? njäe, i bland =)
19. Vilken är kontakt nummer 13 i din mobil och vad har ni för relation? samuel w, vänner :)
20. Vem har den snyggaste kroppen i världen? haha, kan inte bara säga en :D
21. Favoritband? jag lyssnar inte på band.
22. Vem är snygg? finns många.
23. Har du några fobier? nja, är inte så kräsen av mig!
24. Har du ätit något godis idag? ohja.
25. Har du fått IG på ett prov?  flera gånger.
26. Vad väger du? sist jag vägde mig var det 52kg.
27. Fem saker du har på dig just nu? bh, trosor, byxor, tröja, kofta.
28. Dagens smink? ingenting!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: