n

2009-10-01
22:10:09

allting handlar om avundsjuka!

Kom nu precis till jimmy blev iallafall att jag drog till tjejkvällen först hade jag inte alls tänkt de för jag inte hade nå pengar & då tyckte inte jag det var någon ide alls så blev super grinig över det men det gick över lika snabbt.. hehe! när vi kom in till stan gick vi direkt till anna klippare för att marielle och jens skulle göra hål itungan & självklart blev jag super sugen på stopa i mitt igen så jag bad caroline präsa igenom det igen! och marielle var inte istan så länge så blev att jag och caroline gick omkring och kikade bara.. jävulst kallt var det ute också, fyfan man skulle haft mer kläder på sig!!

snacka om att caroline måste ha hörselfel jag snackade om någonting över vägen tror jag det det var? så sa hon : Va?! måste du he ut armen varje gång det kommer en neger.. haha var långt ifrån det jag sa.




Puss på dig!

jimmy, jag älskar dig av hela mitt hjärta! ♥


Kommentar:
#1: tomas

det är bara palla er hit imorgon på fest:Pta med dig din pojkvän om han vill följa:Phehe

2009-10-02 @ 06:39:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: