n

2009-10-30
03:32:54

bara för att.
lyssnade på en låt jag inte hört förut och fastnade för just den här biten i låten.. men det finns andledning till det!


''jag skulle vilja tala men det finns inget att tala om alla sms du skapat är en brev bomb jag måste lämna dig,måste bygga upp nytt liv,måste stå på egna ben fast jag inte vill, många frågar varför? men jag finner inga svar, vet inte varför ..kanske jag ångrar mig när mitt skepp går på grund kanske jag gråter då och kanske jag vill gå tillbaka men jag tänker inte ringa dig för jag ska låta dig vara för jag har redan sårat dig med detta grymma brev att jag lämnar dig förevigt kommer inte hem nåmer .. försöka tänka positivt fast än det är svårt, du kan hata mig förevigt ,sudda ut mina fotspår för om det tar slut är jag inte den rätta för även om det känns så att jag är den hon älskar. ''


godnatt.

Kommentar:
#1: Alexandra

vilken är det?

2009-10-30 @ 10:23:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: