n

2009-10-24
02:57:03

du är avskyvärd!!

K'S -Hur ihela helvete kan du sjunka så jävla lågt? .. jag riktigt hatar dig så det inte finns ord för det!!


j- du vill verkligen få ner mig till botten.. grattis, du lyckas ännu en gång.. trodd jag skulle vara stark nog men icket.. inte ens jag skull klara av att göra så mot dig med tanke på att det alldeles nyss tog slut och sen går du ändå och gör sådär, självklart är det ditt liv.. men med tanke på det du sagt till mig och sen gett mig falska förhoppningar på något.. du är inte den jag kände, du har blivit helt annorlunda under bara ett par dagar, jag förstår inte...jag orkar intee!!!!!


Kommentarer:
#1: alexandra

det löser sig älskling! finns här. <3

2009-10-24 @ 10:06:37
#2: ronja

<3<3<3<3

smsade dig när jag var i stan om du sku va där ;o men du får höra av digsen!

2009-10-24 @ 13:55:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: