n

2009-10-17
15:10:57

god morgon.

glömde skriv igår när jag kom hem eller var så jävulst trött också.. nåja! det började med att emmy kom & hämtade upp mig så drog vi till robin och var där ett ganska bra tag sen började dom flesta röra sig till en annan fest fast jag & olivia följde inte med .. vi drog till tobbe istället och umgicks med dom som var där istället sen somnade istortsett olivia så jag och chrille satt och kollade andra avenyn fast var gamalt avsnitt men vi hade inte så mycket annat för oss :) senare mot kvällen/natten så skjutsade tobias hem mig!

och ikväll blir nog stan är det väl tänkt och senare mot kvällen ska jag nog dra till havsbadet och sova där på hotellrum.. för daniel och mamma är nämligen på firma fest så ska väl dit sen! jag älskar att sova på hotell vet inte varför men är så himla mysigt & jag älskar frukosten dom har på morgonen.. jag har två riktigt härliga minnen från när jag var på hotell & det var när jag var istorforsen med simon&jimmy var riktigt kul måste jag få säga & sen när jag,marielle robin june & crille var till kiruna på hotell! :) nåja, hoppas alla får en super kväll :D
vi ses idimman.

& D, tack för snuset.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: