n

2009-10-27
04:27:09

men grattis!!
Nu kan man äntligen blogga igen - klockan är närmare halv 5 på morgonen nu så funderar på ta mig en rök och sen slå igång en film kanske? nåja! missade mötet idag så måste ringa och boka om tiden imorgon, suck!! typiskt mig att sova så länge på dagarna 15;30 .. när jag vaknade skyndade jag mig att göra mig klar sen drog jag till stan ett tag och fixade lite saker efteråt for jag till anton där dom hade tänkt lana men verkade inte gå vidare bra eftersom internet inte alls gick igång .. så efter en stund gick jag till marielle och där blev det massa surr & så gjorde vi käk .. värsta kockar som vi är, visst marielle!?

sen kom även martin .. sen bestämde vi oss för att gå till anton där han & jens höll på skruva i skotern så blev sitta igaraget ett bra tag men det var lika trevligt för de :) sen kring halv 2 gick jag hem igen blev så jävulst trött så tur jag nästan bor granne med anton så jag hade nära hem tar inte ens 1minut tror jag! .. och måste bara få säga satan vad facebook har blivit dåligt nu!! äh, ska dra iväg nu.. kram på er. 



Fest hos M!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: