n

2009-10-29
17:08:45

tidsfördriv..
50 frågor

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 84 kr plus gratis sms :)
2. Har du hångla med någon den närmsta veckan? jo det har jag
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? med linda och hennes familj. 
4. Hur lång är du? ca 1.62cm
5. Gillar du någon just nu? njä..
6. Hur löd ditt senaste sms? "okej! tänkte caroline kanske ville följa''
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? det beror helt på.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
9. När såg du senast din mamma? 30 min sen kanske.
10. Icke godkänt i något ämne? yesbox.
11. Mvg i något? inte det.
12. När vaknade du idag? blev väckt 11;00 ungefär av linda.
13. Har du några/något djur? jo, tre hundar o två katter.
14. Vilken plats föredrar du minst? jag vet inte.
15. Vart vill du jobba som när du blir stor? tecken språkstolk tror jag.
16. Är din säng skön? jo, tycker jag iallafall :]
17. Vad sover du i? trosor & bh
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4st
19. Var har du bott/bor? gävle, djupviken och nu i öjebyn!
20. Tycker du om kinamat? ohja, hur kan man inte gilla det?
21. Tycker du om kaffe? jo :)
22. Vad dricker du helst till frukost? juice
23. Kan du spela poker? haha nä..
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? inte vad jag kommer på just nu.
25. Vill du ha barn? ja, men inte än.
26. Kan du några andra språk än svenska? japp
27. Har du någonsin åkt ambulans? jo, det har jag.
28. Föredrar du havet eller en bassäng?Beror på..
30. Äger du dyrbara smycken? tror inte det.
31. Kan du rulla med tungan? haha, tro int he. 
32. Vem är den kåtaste människan du känner? hm.. marielle kanske är en av dom;-] haha!
33. Vad har du för ringsignal? har en gammal telefon just nu, så är någon konstig signal.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ikällaren.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min kofta.
36. Kan du byta olja på bilen? det tror jag.
37. Vilken var den senaste boken du läste? kommer inte ihåg.
38. Dansar du i bilen? nej :)
39. När var du i kyrkan senast? på jimmys släktings bröllop. 
40. Hur många hål har du i öronen? tagit ut alla.
41. Har du någon piercing? ja, i septum resten uttaget 
42. Har du någon tatuering? jo, 2stycken..
43. Har du provat droger? det tänker jag inte svara på här.
44. Röka eller snusa? jag röker.. men snusa förr.
45. Är du kär? jag är inte kär just nu!
46. Har du pojkvän/flickvän? nej :)
47. Har du och din mamma en bra relation? sådär.
48. Vad är ditt mobil nummer? 07381***** .. :]
49. Vad ska du göra ikväll? fara förbi marielle tror jag.
50. Har du några syskon? ja, en lillebror.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: