n

2009-09-24
21:47:51

bara så ni vet..
Så är allting jävlat bara bullshit - hörde rykten om att jag skulle ha haft sex med matutas för två helger sen utanför gymet i bergsviken på en trotoar medans någon annan hade sett det?! och då undrar jag hur i hela helvete ska det gå till när jag var barnvakt den dagen det skulle ha skett.. jävligt konstigt, sen bor INTE matutas här i piteå längre för den delen och jag snackar inte med honom & känner honom inte heller, så någon måste ha väldigt lite att göra som går omkring och sprida såna rykten.. det gör mig bara jävligt förbannad!! och sen i fortsättningen ifall ni får höra någonting så tycker jag ni kan fråga MIG istället om det är sant istället för gorma om en massa saker som inte är sant, tack & hej!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: