n

2009-09-11
17:12:14

fredag :-)

hemma nu från luleå - blev en lyckad dag iallafall, gammel morfar kände inte ens igen mig när jag gick ut till honom med lillebror det första han säger är '' har vi träffats förr?'' & då sa jag ''men det är ju natalie! '' då klickade det för honom då kände han igen mig han sa att jag hade blivit så stor sen sist så! haha. sen har man lite svårt för att höra vad han säger ibland eftersom han är italienare. men det var riktigt roligt att träffa dom :-) vi drog till affären en sväng också sen kom även sabina & jocke förbi och hälsa på så blev som en liten släkt träff, höhö! nåja, ikväll blir det vara med en markström starka planer på att dra till luleå eller älvsbyn beror på om vi har skjuts hem men det brukar lösa sig! nu ska jag iallafall börja göra mig klar innan klockan blir alltför mycket!

Puss&kram!


Kommentar:

SV: Jaså, Luleå. Jag känner nämligen några från Luleå :).



Hade du kul i Luleå då? :D

2009-09-12 @ 11:35:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: