n

2009-09-11
08:14:37

God morgon! :-)
Ska alldeles strax börja bege mig mot bussen som går om tio minuter ungefär blir dock ingen lång dag alls för mig idag eftersom kring 11 tiden följer jag med farmor & lillebror till luleå för att hälsa på gammel farmor tror jag det blir till mig, hehe! så ska faktiskt bli riktigt roligt eftersom det var länge sen jag träffade dom så jag ser fram emot det :-) .. senare ikväll får vi se vad som sker, finns inte så mycket att göra när man inte har pengar hade velat fara till luleå och sett kenring,modevisning osv, men icket! nåja, jag kan skriva lite mer sen om det inte blir imorgon!

ha en trevlig helg, kram på er!

Kommentarer:

SV: Jora, det är bra med mig me :D



vad händer idag då?

2009-09-11 @ 12:46:30
#2: melina

snel hest.

2009-09-11 @ 14:58:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: