n

2009-09-20
13:15:52

god morgon!
vaknade för inte allt för länge sen ska strax hoppa i duchen sen möta alexander en snabb sväng & så ska jag till rickard och hämta min väska som jag glömde där typiskt mig, sen ska jag väl försöka få tag i jimmy eller han ska få höra av sig till mig.. 7månader idag iallafall..nåja, igår blev det bara att ta det lungt för man mår ju som man förtjänar & bra mådde jag väl inte.. jobbade mellan 16;00-18;00 så när jag hade slutat drog jag förbi pappa en sväng sen efteråt for jag till marielle för att hämta min telefon, hon drog till sin pappa så jag for iväg med mamma och dom en sväng sen pratade jag med ronja så vi bestämde oss för att se film tillsammans :) mysigt! sen drog jag hem för att vänta på att jimmy skulle komma & sova med mig som han sa att han skulle,men men! ska dra nu, vi hörs sen!

kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: