n

2009-09-18
02:03:59

i love you natalie!
hej, jag marielle är här och våldgästar som nu är ganska vanligt här! sitter och smsar med cammo, pluggar och dricker vitamin wells och lyssnar på paris hilton, så mycket har jag till liv denna tid på dygnet, men kan tyvärr inte sova för att jag blev väckt vid 22.00 också känner jag att det inte är någon ide att sova mer nu, men nu ska jag gå och ta mig en rök och sedan plugga vidare eftersom jag har prov imorgon som kommer gå åt skogen.

natalie, kan du gissa ifall jag är nå brun nu? ;> jag solduschade ju i stan, och sen köpte jag en brun utan sol som jag nyss har smörjt in mig i för att jämna ut färgen, vi måste börja med detta oftare, man får en riktigt snygg bränna!


Kommentar:
#1: mm

H3H3H3, förlåt! (a) att jag alltid ska lyckas somna, jag kan helt enkelt inte vara ensam utan en vän på dagarna ,för då somnar jag ju då jävlat bara! men då kör vi på fest idag? :D

2009-09-18 @ 02:05:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: