n

2009-09-20
18:26:13

italienska!
På italienska!
solo dire che ho il fidanzato più bello del mondo. Sono felice che mai. mai pensato che l'amore possa essere questa meravigliosa. è malato quanto il potere di una persona può dare a qualcuno. ho tanta vitalità ed è ora così felice con la vita. ho trovato il tizio che posso essere me stesso con il 100%, il ragazzo non posso parlare di tutto, c'è uno in un milione di .. questo è il motivo .. perchè sono così felice in un inferno.

det står →
måste bara få säga att jag har världens underbaraste pojkvän. att jag är lyckligare än någonsin. trodde aldrig att kärlek kunde vara så här underbart. det är sjukt hur mycket kraft en annan människa kan ge någon.  jag har så otroligt mycket livskraft nu och är så nöjd med livet. jag har hittat killen jag kan vara mig själv med till 100%, killen jag kan prata med om allting, det är en på en miljon.. det är därför.. därför jag är så in i helvete lycklig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: